Navigation bar

13. joulukuuta 2014

13. Luukku ♥

13. Luukku

Tänään aamulla oli aivan ihana herätä, koska ulkona oli ihanan paljon lunta! Mä jotenkin piristyin siitä, että mua ei enään edes väsyttänyt aikaisesta herätyksestä huolimatta. Samalla sain kamalasti treeni-intoa salille sekä uuden Personal Trainerini tapaamiseen! :) Kummasti tuo valkoinen lumi piristää ihmistä, sekä mielestäni tuo ihanan määrän valoa niille pitkään kestäneille synkille illoille!


Oltiin eilen äitini kanssa vielä shoppailemassa muutamat vikat joululahjat, ja samalla löysin itselleni aivan ihanan takin VeroModasta ♥ Mä rakastuin siihen ihan kokonaan, vaikka hintaa mun mieleen sillä takilla oli kuitenkin paljon (99,95€), mutta koska se edellinen saman tyylinen hajosi, ja tämä sentään oli untuvaa, niin mun sydän oli heti tämän takin puolella, ja jalkani kävelivät suoraa tietä kassalle! 


Tänään kävin taas pitkästä aikaa Personal Trainerillä aamupäivällä, joka oli mulle täysin uusi. Mun on pakko kehua, että en ole koskaan vielä saanut yhtä hyviä ohjeistuksia ja apua muutamiin juttuihin kuin tänään! Salin jälkeen menin vielä Heidille kyläilemään sekä kotiin illemmalla vielä paketoimaan viimeisiä lahjoja joululaulujen kera. Tästä on onnistunut lauantai päivä tehty mielestäni! ♥


Suoraan jos voin sanoa, niin tämä viikonloppu on ollut kyllä tähän päivään asti aivan loistava kaikin puolin ja tuo lumi teki mulle niin paljon joulufiilistä, että en millään malttaisi odottaa joulun herkkuruokia ja kaikkea sitä rauhaa, joka silloin on! ♥

4 kommenttia:

  1. Onks sul yhtää mitää kiinnostuksii ku vaatteet, etsä oikeesti osaa kirjottaa muust ku ostoksistas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on itseasias paljon kiinnostuksen kohteit, paljon muitakin kun vaatteet.. En ole itse edes oikeastaan kirjoitellut pitkään aikaan tänne ostoksistani mitään, sekoitat varmaan vähän, kun sekä Ella että minä tehään välillä ostoksista postauksia :D Jos sua ärsyttää, että tänne kirjoittelen ostoksistani, niin suosittelen jättämään lukemisen välistä, katos kun kukaan ei sua tänne pakota :-)

      Poista
  2. Onpas kivoja kuvia ja ihana tuo takki!
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon sulle! :) Itsekkin pidän tuosta takista, vaikka se onkin todella perus :)

      Poista